夜空

(待用)
終於終於都到5/5
葵王子生日快樂
我等咗果日好耐呀xdd(´✪ω✪`)♡
-
我記得我睇月歌果陣係喺舊年暑假
果陣播緊月歌動畫
其實我見好多人鐘意月歌,跟著我先睇
但又唔想由第一集開始睇喎
咁我就睇第四集先
就係睇咗第四集睇中咗aoi
睇咗第四集之後返返第一集睇
好咧,我睇哂咧
雖然鐘意埋新夜
但係我仍然主推aoi
其實應該係話主廚先啱(*>ω<*)♡
-
葵王子唔係熱角嚟(๑¯∇¯๑)
仲成個人妻咁(喂
擅長聽人傾訴
我就係鐘意果D咁嘅男角色
俾女仔表白過
自己仲可以咁謙虛
真心羨慕有呢個心
唔容易激嬲、心醉
胸有成竹
我就係做唔到佢呢點
心理成熟
唔會開口恕人
唔係個個都做到格
我知我脾氣差
其實呢佢真係好溫柔
溫柔到一個點
學霸
成績好好
運動唔差
好似同一個十全十美嘅人冇分別
「搵日教吓我呀」(喂
唔好話佢嘅性格咧
顏值都好高
王子嚟
淡金色頭髮+湖水藍嘅眼睛
可能睇中佢係因為佢嘅顏值
同埋笑容真係好吸引我
唔係講笑
只要係正常嘅微笑
我就已經好鍾意
-
獻上aoi生日圖一張🙈
sorry for 1999

评论